Störigt..

Sitter här och stör mig över mitt nya skoskav! Det är inte helt normalt.. Det sitter nämligen inte där det bör.. Utan det har lokaliserat sig på framsidan av min fot.. På ett alldeles lagom ställe så att varje gång jag böjer foten så känner jag av det.. Riktigt störigt..
Jag brukar inte ha skoskav(kanske pga att jag sällan köper nya skor?! :P) så detta var väl för att ge igen för förlorad tid?! haha! :P

Sitter och funderar på om det kanske är dax att gå och lägga sig.. Börjar vilja för mkt, vilket man blir väldigt trött av.. haha! ;P

Avslutar med den, bokstavligen talat, sista bilden på mig innan jag färga håret! ;P

Inte världens bästa bild men man ser väl att det är jag iaf.. haha! ;P

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack :) Rolig frisyr tycker jag.



Hör ju aldrig av dig nu för tiden, hur är läääget? :)

Postat av: Egoinas mamma

Skoskav är aldrig skönt oavsett vart den är!! Det borde heta fotskav förresten..

2009-08-18 @ 18:25:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja.. Men det värsta är att jag aldrig brukar komma ihåg att det finns mygg i skogen förrän jag är DÄR och upptäcker alla mygg :/ Och då har jag ingen olja med mig! Men man borde förstås ha en flaska i bilen...

2009-08-18 @ 18:49:44
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback