Snålt..

Ja det var inte mkt blåbär det fanns inte.. Var rätt så urplockat om man säger så.. Vet inte om vi ska skylla på grannen eller på rådjuren kanske?! :P Vet inte vem som är mest förtjust i blåbär.. :P

Så vi gav upp efter att Elliott vart lite grinig och vi hade gått ett varv i skogen..

Istället kom vi hem och det ringde på dörren och där stod det en tantaloona som skulle köpa höns av mamma så då fick jag den *host host* ärofyllda uppgiften att fånga in 4st höns! Lättare sagt än gjort kan jag ju bara säga! :P Men efter ett tag gick det.. Men nu är jag varm och törstig..

Ska ta mig nått litet att äta och massa att dricka så ska jag sen följa med till stallet tror jag. :) Om jag får för Udden dvs.. ;)

Vad har ni för er i detta härliga väder?! :)


Har ni snott mina blåbär?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har alltid gillat Saturnus (den med ringarna) men vart också himla förtjust i Neptunus då jag såg hur den såg ut

Postat av: Linda

*hahaha jag tror att dte är dom som har snott dom :P Dom där är bra luriga dom. Dom tänkte äta upp Malins tomater en gång.. haha*

2009-08-27 @ 23:11:05
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback