Sjukling..

Är hemma med sjukt barn idag.. Skulle vart iväg på ett möte idag hos pyssologen men jag kan inte lämna Elliott hos Kim(lillebror) när Elliott har 39,7 graders feber.. :/ Går icke för sig! Så det vart snällt att gå upp och ringa återbud.

Just nu tycker jag att det låter som att Elliott har somnat.. Han har legat framför tv:n hela dagen. Gick upp redan vid kvart i åtta i morse så han behöver sova lite! Eller ja rätt mkt nu när han är sjukling. Min lilla pluttenutt! :)

Själv ska jag hälla i mig lite kaffe för det är ju bara onödigt om jag somnar också.. Har jag hört.. (a) haha! :P
Sen ska jag nog fixa lite med att lägga ut lite saker på tradera tror jag.. :) Har tagit med mig helt nya nagellack hemifrån som jag tänkt lägga ut.. Jag använder så sällan nagellack så det är bara onödigt att jag har det ståendes hemma för att det är just det som det kommer att bli; ståendes..

Men först måste jag vakna så att jag vet vad jag gör.. :P

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Tjillivippen! :)


Skitgris Elliott innan han klippte sig.. :) Ja jag vet att han ser ut som en tjej! ;P haha!
Men så länge han är glad så är jag glad! ;D


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Köpte proverna över Tradera faktiskt.. 30 kr per prov :) Jag kollade först på ID's egen hemsida, på deras färgkarta. Det är bilder på ansikten där, så man kan ju se vilka som mest liknar ens egen hudfärg. Då valde jag dom två färgerna som var mest lika min hudton, och köpte hem tester på dom :)

Postat av: Linda

*SV: Det där har du berättat för mig förut och det är en känsla jag upplever ofta. Det är ångest, kraftig ångest. För räddsla är ångest. Ångest uppkommer när man är i fara. Kram*

2009-08-26 @ 13:34:26
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback