Shopping..

Har nyligen kommit hem från en tripp till Uppsala.. :) Åkte in för att jag skulle till pyssologen.. (ja jag vet att det varken heter lr stavas så men det är mkt roligare att säga pyssologen än psykologen. :P)

Sen efter så tog jag mig en liten tur upp på stan och kollade lite på H&M.. Hade ju 350kr i presentkort som höll på att bränna hål på väskan.. :P haha! Så jag gick för att kolla efter en "cozy"(munktröja) till Elliott men det sluta med att jag kom därifrån med bara saker till Flisan typ.. Och kanske nått till Adia, tror jag.. Och sen en jääääätte super snygg klänning till Liw! Den var inte billig! Så nu jävlar får hon vara snäll annars lär hon aldrig få den! ;P haha! Då går jag och lämnar tillbaka den.. (a) thihi! ;P

Men nu ska jag fixa iordning så att jag får med mig allt när mamma snart kommer och hämtar mig! :) Har en super fet liten Kantarella som ska med också! Henne kan jag inte lämna för tillfället.. :/ Inte bra inte bra..

Men nu ska jag sätta fart! Tjillivippen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback