God natt..

Ska bara kolla klart på Naivy CIS och sen ska jag gå och nanna. :)
Är mega trött.. Fick gå upp alldeles för tidigt med lillpojken i morse.. :P Han borde lätt ha sovit 1-2 timmar till tycker jag.. Men men.. Han fick ju lite sömn mitt på dagen så han fick ta igen sig lite iaf. Och det är ju det som är det viktigaste! :)

Imorgon är det Udden som går upp med barnet så då ska jag passa på att ta mig en liten sovmorgon! :) Fast tror jag ändå ska gå upp vid 9 lr nått för att sen ligga och halvsova på soffan! Det är ju verkligen underskattat att ligga och slumra till i soffan. ;) Hur mysigt som helst! Medans Nickelodeon går i bakgrunden.. :P

På tal om Nickelodeon så gissa vart jag, Kajsa och Flisan ska på söndag?! ;D

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okeej, joo jag har båda! Har inte haft användning av Crystalina än, det är ju så småå korn, men fint är det!

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en ring & ett läder band.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-smycken.html



Var gärna med :)

Kram//M

2009-08-27 @ 01:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback