Dax att sova..

Elliott har vaknat och vägrar somna om..
Ska göra lite välling till honom och lägga mig brevid och hoppas att han somnar då!

Imorgon ska jag och mamma åka med Astrid(hund) till veterinären och ta ett ultraljud på henne!
Mamma hade sån tur att det blir gratis! :D
Så Ellis ska vara på dagis en kvart tidigare.. Och så tänkte jag att jag hämtar honom en kvart tidigare då också. :)

Men nu borsta nötter och sova gärnet! :)

Tog bilder på dvärgbebbarna idag också..
Bara 5 kvar.. Agouti honan hade tappat kroppen.. :S Hittade bara huvudet kvar i buren.. Äckelpäckel! Men det är sånt som kan hända.. Tror nog att mamma Lucy har råkat ta i för hårt när hon flyttat på henne.. Dom rymmer ju rätt bra just nu dom små liven.. Ut ur boet.. :) Men än har dom inte öppnat ögonen.. Men dom är ju inte så gamla ännu.. ;P


En av mandarinerna hade rymt till andra sidan av buren.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback