Natti natt..

Nu har jag pussat och gosat lite med mina småttingar till hamstrar, gett dom lite mat, vatten och vissa har tom fått välling.. :) Det var smaskens tyckte dom.. ;) *thihi*

Jag pussades även lite med bebbarna! Dom är ju såå bedårande söta! :D

Och nu när alla hamstrar har fått mat och vatten för natten så kan jag koppla av och gå och lägga mig själv. :) Imorgon ska jag städa lite burar hade jag tänkt mig. Jag hoppas INTE på nått besök! Då får jag panik. Funderar faktiskt på att åka hemifrån bara för att slippa få hembesök.. :S Eller så får jag skippa att sova i natt och städa istället.. :P *haha*

Nej fy.. Jag har inget att bjuda på så jag vill inte att nån ska komma förbi och "överraska" mig! Då får jag bokstavligen panik!

Men inte tänka på det nu, då kommer jag ju inte kunna sova.. :P Natti natt!


Hamsterbebbar 12dgr gamla

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha.. just det.. det måste jag ju skriva.. att det är sprit i flaskan.. dte glömde jag :P

Postat av: saom

Oj, vilka söta!

2008-06-10 @ 16:45:33
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback