Känslor..

Jag är förvirrad.. Jag känner mig stressad.. Jag hinner inte med livet.. Känns som att tiden går alldeles för fort just nu.. Jag hinner inte nånting nånstans känns det som.. Hinner inte längre njuta av livet.. Hinner inte ens känna av livet.. :S

Idag mår jag lite halvdåligt.. Ont i magen.. Ångest.. Eller e det det?! Jag vet inte.. Men fy.. Jag svettas och fryser på en och samma gång.. Jag e inte mig själv just nu.. Och nu när jag skriver så känner jag mig sämre.. Vet inte om jag kanske skrämmer upp mig själv. Förvärrar saken genom att tänka på det.. Jag kanske bara ska gå och lägga mig och se glad ut..

Sitter och försöker lugna mina nerver med Maria Mena.. Jag totalt älskar hennes röst och har gjort ett bra tag nu men tyvärr blir det allt för sällan man kommer ihåg att lyssna på hennes röst.. :)



Nu ska jag ta min huvudvärk i handen och gå och lägga mig.. Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback