Hemma igen..

Nu har jag precis kommit hem från att ha firat midsommar hemma hos mamma.. Jag åkte dit redan igår, lr ja nu blir det ju i förrgår men ni fattar.. ;P Jag åkte en dag tidigare för att jag skulle göra tårtorna hemma hos mamma istället för här där både Udden och Elliott är magsjuka.. Vi ville ju inte ha magsjuke-tårtor.. :P

Nu har jag gett kaninerna mat och vatten och även hamstrarna har fått mat, dom får vänta tills imorgon med vattnet för att jag måste soova nu.. Elak man e.. :P Fast om jag känner mig själv kommer jag att gå in och byta deras vatten iaf innan jag går o lägger mig för att annars kommer jag att ha svårt att somna.. :P Vadå dåligt samvete?! :P *haha*

Katterna har oxå fått mat så nu e dom lite nöjda..

Imorgon kommer d lite bilder på tårtorna.. Jag vart lite besviken på tårtorna först men jag berättar mer imorgon.. :P Om varför och så.. Tudelu! Natti natt!

Fast först ska jag svälja 15 hela pepparkorn innan jag går o lägger mig.. Vill verkligen INTE bli sjukling.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback