Hemma igen..

Igår efter jobbet så åkte jag hem till mamma och jag och Elliott vart kvar där över natten. :) Elliott var sååå rolig och gick o la sig vid 9 men somna inte riktigt utan han sov väl lite hackigt mellan 21-23 och sen så skrek han tills att han fick komma upp i min säng vid 1-tiden.. Han skrek inte hela tiden men typ var 10min.. Så fort man gick in till honom så vart han tyst o så hann man inte mer än att komma upp på övervåningen så börja han skrika igen.. Men han somna väl vid 2-tiden och sen vid 7-tiden imorse fick han för sig att han skulle gå upp.. Fy sjutton.. Tur för mig så gick Lasse upp vid 8-tiden så Elliott fick umgås lite med honom så tänkte jag att jag sover väl till 10 så jag har fått lite sömn iaf men icke då.. Jag vakna vid 12.30 tror jag klockan var.. Och då låg Elliott och sov på sin morfar i soffan. :) Men det var inte länge han sov inte.. Typ 35-40min.. :S

Så ni kan ju tro att han var trött nu när vi kom hem för ca 1 tim sedan.. :) Så han har nästan sovit sedan dess.. Han somna väl för 30min sedan lr nått.. Och det är nästan så att man hör hur han snarkar.. *haha* :P

Själv känns det som att jag har massa att göra här hemma men jag funderar på om jag bara ska skita i det och göra det imorgon istället.. Bara gå och lägga mig istället.. Finns ju en dag imorgon.. Och Elliott lär väl vakna i någorlunda "bra" tid..

Ska väl slänga sätta igång diskmaskinen, nått jag hade tänkt göra igår när jag kom hem men jag kom ju aldrig hem.. :P Och leta fram en svart soppsäck och slänga lite saker.. Reklam och annat skit som lyckas hamna upp på hatthyllan.. Vi måste ha en jävligt skicklig brevbärare.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Patrik Wallin

Nej men vi hade inte heller tid och hälsa på dig då. Vi hade andra vänner som väntade på oss, men det skulle va kul och hälsa på nån gång. :)

Postat av: Patrik Wallin

Jo just ja! Det stämmer. Ja då kanske det inte är en så bra idé. Ja Johanna tål inte katter, men hundar kan gå bra. Skulle va kul och ses nån gång. Vi får höras av vad som händer.

2008-07-06 @ 22:31:20
URL: http://beerlover.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback