Barnens Djungel...

Idag har jag, Elliott, Felicia och mamma varit på Barnens Djungel ute i Arlanda Stad. Elliott tyckte det var jätte roligt.. Fast han tyckte nog det var lite tråkigt att han "bara" fick vara i babyhörnan, han ville ju upp och springa runt och klättra i rören precis som Felicia, men det kände inte riktigt hans mamma för.. :P
Men han hade det rätt roligt i bollhavet oxå.. :)
Han är så söt när han är glad.. Och även såå älskad då.. *thihi* ;P
Vet inte vad som är fel på mig men jag har varit galet kär i Elliott de senaste dagarna.. :D *thihi*

Så till Barnens Djungel åker vi gärna flera gånger, både jag och Elliott.. :D

Men nu ska jag inte uppehålla er mer för jag ska fixa mig en kopp thé och slänga mig i soffan och kolla på Bones! :) Men jag bjuder på lite bilder från idag.. ;) Tyvärr inte d bästa men jag har inte haft råd att uppdatera min kamera än till en systemkamera.. :P Den dagen jag lyckas samla ihop till den jag vill ha, det är väl den dagen Elliott tar studenten.. *haha* :P För 8000kr är inget man har i bakfickan.. Och det är ju BARA för kameran.. :/
Fast den jag vill ha blir snart billigare, men i samband med att den blir billigare kommer det ju ut kameror som är bättre oxå så då e frågan om jag fortfarande vill ha den "skiten" som jag ville ha från början.. *hmm..*

Men ja just det, bilderna.. ;P



Fler bilder kommer att komma upp i Bilddagboken.. :)

Som han kröp om kring och grejja så borde han sova hela natten tycker man, men det vågar man väl inte hoppas på.. :/ Han sov ju 10min i bilen hem, det kanske räckte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback