Poker och Bingo

Ja.. Jag satt och funderade lite och bestämde mig för att gå in på Svenska spel och spela upp en hundring.. Så jag loggade in och förde över min hundring..
Gick sedan in på poker avdelningen och tog med mig 50kr in, tänkte att jag ska inte lägga hela hundringen där utan jag tar bara 50kr.. Jag behöver inte förlora mer än så på poker, har nämligen en tendens att förlora då jag är lite dålig på att bluffa.. *thihi* Men den här gången gick det faktiskt rätt bra.. :)
I början gick jag upp lite, men sen förlora jag och förlora.. Var nere på 12,50 då Elliott som låg i sin babysitter började skrika lite så jag tänkte att "ja men jag går all in så losar jag det här".. Men då fick jag en bra hand och vann!! Så från 50kr kom jag upp i 122kr.. Inte jätte vinsten men jag gick iaf plus.. Kom ju upp i iaf över 100%.. ;)
Sen så tänkte jag att nu när jag hade 172kr på kontot så spelar jag upp d där 72kr och tar sedan ut mina 100kr så har jag ju fått spela utan att jag har förlorat något.. Men sen så började jag att ta en tia och förlora och sen så gjorde jag lite lotto och keno rader.. Och sen gick jag in på Mixen och satsade på vilka som skulle vinna melodifestivalen och vilka som kommer att vinna Let's Dance, som förövrigt är ett program som jag knappt ens kollar på.. :P Men jag gissa på dom som jag hoppas på.. Satsa bara 10kr så det spelar ingen roll om jag förlorar.. :P

Och det gick fort ner från 172 och ända ner till 48... :S Jag som bara skulle spela för 72kr..
Men men.. Jag skulle ju göra av med den där hundringen så jag tänkte att nu kan jag lika gärna göra av med allt..
Så jag satte mig för att spela Bingo och precis när spelet börja så knackar det på dörren och det är Malin som kommit för att hämta sina vantar.. Så jag och Elliott stod och prata med henne och glömde bort bingot.. Jag gick tom ut med Oliver medans Malin passa Elliott, som var så glad och pigg.. :)
Jag hade tom glömt mitt lilla bingo spel, sen så satte jag mig vid datorn efter att jag precis gått och lagt Elliott i sängen och tänkte att "ja men jag kollar mina avslutade spel, jag vet att det kommer att stå att jag inte vunnit nått men men jag kan kolla iaf".. Jaha så jag går in och kolla och vad får jag se??
Joo Malin för tur med sig!! :D Jag hade vunnit!!! Hela 482kr.. Inte illa.. ;)

Så nu e jag glad.. Till skillnad mot vad jag har varit de senaste dagarna med allt bråk med soc och bvc tant och grejjer.. (Kan ta det en annan dag..) Känns bra att ligga typ 500kr plus, när jag kommer att få en sjuhelvetes till telefonräkning denna månad.. :/



Ja just det, jag får ju inte glömma:
Jag har skaffat ny mobil!!! :D Den kom idag!! En rååååååååsa Sony Ericsson Z610i :D:D:D:D:D
Den är såååååå fin!! Me lööööööv!!!

image10

Visst är den fin!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback