Tre rätters middag..

Ja här vart det inte bara pasta sallad utan jag gjorde både förrätt och efterrätt.. Och gott var det oxå.. *thihi* Och inte speciellt komplicerat heller.. :)

Förrätt:
Keso blandat med Sambal Olek på en avokadobädd (för att få det att låta fint :P)

Varmrätt:
Pastasallad gjort på pasta, kalkon(smörgås pålägg), tomat pesto, tomat, avokado, gurka, isbergssallad, baby spenat, fetaost och rödlök.. (tror inte jag missa nått)

Efterrätt:
Banan med choklad och grädde..

Såå gott.. :D Mums Mums.. Speciellt efterrätten.. :P Gick ju hur bra som helst trots att jag inte visste ur länge det skulle vara inne i ugnen.. Gjorde nämligen så att jag skar ett snitt längs med hela banen och sen stoppa jag in mörk blockchoklad och sedan rulla jag in den i aluminium folie och in i ugnen på typ 100-150 grader, kollade inte så noga :P, och sedan fick dom stå i ugnen medans vi åt "varm"rätten.. *thihi*

Elliott var så trevlig oxå.. Mitt i maten så börja han stonka och hålla på... Med andra ord så börja han bajsa medans vi satt och åt våran mat.. Trevlig va?! *haha* Well well så är det att ha barn, som mamma alltid brukar säga.. :P

Efter vi ätit och bytt blöja på Elliott så mötte vi upp Malin och gick och hälsa på mamma på jobbet.. Tog även med lite sallad till henne för det hade hon beställt.. :)

Får se vad det blir för mat imorgon då.. Måste nästan göra nått med potatisen som står i skafferiet.. Potatis och fiskpinnar kanske.. Lagom avancerat.. *thihi*
Sen vill jag baka nått oxå.. Fast jag borde ju inte äta det så det blir ju svårt.. :S Då får jag göra så pass lite så bara Udden kan få njuta av det.. *thihi* Tjocka på honom lite.. Typ som det skulle behövas.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå, du kan ju inte ha värsta middagen utan att bjuda in miiiiig! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback