Första inlägget..

Ja nu ska man börja blogga då da.. Tänkte väll mest blogga om mig och Elliott och våra små husdjur och vad vi har för oss om dagarna.. Vi får se vad som kan komma att läggas upp.. ;P

Angående namnet: så är det Elliotts smeknamn.. Han är våran lilla Flugo valp.. "Flugo" kommer från när jag skulle skriva till min syster vad Elliotts fulla namn skulle bli, och skulle då skriva Elvin men tydligen ville inte min mobil gå med på det utan den skrev Flugo istället så Elliott fick heta Elliott Flugo Alexander och eftersom hans pappa kallas för "Hunden" så måste ju han vara en valp, därav Flugovalpen.. *thihi*

Elliott har många smeknamn, det nyaste kom i helgen då jag började kalla honom för Bobo, det tyckte jag lät gulligt och Elliott blev glad när jag sa det.. :)

Här kommer en liten bild på lilla Flugo valpen (tyvärr lite suddig):

Elliott lipar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är så söt så man nästan vill äta upp honom!

Postat av: Maggi

Haha vad söt du e!
Du har nog rätt om färgen.. Ville också ha en sobel men fanns bara NF i djuraffärerna förutom Astrid då.. Finns inga uppfödare som har ungar här.. allt verkar dött :(

2007-03-08 @ 15:31:19
URL: http://inbilsk.se
Postat av: leopardia

haha, men en underbar bild iallafall. så söt!

2008-03-02 @ 18:02:52
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback