Trött..

Jag tror att jag börjar bli gammal, jag har nämligen börjat vilja gå och lägga mig vid 22-tiden om dagarna. Men då börjar ju Big Brother så då kan man ju inte somna men direkt efter BB så går jag och lägger mig, dvs INNAN klockan 12! Det är ju helt stört! ;P Haha! Jag som annars brukar få tvinga mig i sängs vid 2-3 på natten för att jag ska orka gå upp med Elliott på morgonen.

Fast det här att jag vill gå och lägga mig tidigare kan jag nog tacka William för då han inte är nån sjusovare, inte som Elliott var i den åldern iaf. Elliott sov ju så länge jag sov och gärna till 11-12 medans William vill gå upp klockan 9 varje morgon. Fast sen är han ju uppe i kanske 2-3 timmar för att sedan sova några timmar igen. Fast idag sov han knappt en timme mitt på dan, fast sen somna han däremot en stund i bilen på väg till hästarna och sen i bilen när vi körde från hästarna och sen har han sovit två gånger i sängen och nu har han gått och lagt sig för natten också.

Min lilla plutt har blivit sjuk! Han är förskyld! Det var han inte imorse men sen träffa han Adia som satt och nös brevid honom och nu så rinner snoret på honom. Super fräscht! Eller inte..

Nu ska jag gå och lägga mig. Sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback