Ut med hunden..

Klockan tre hade jag planerat att vi skulle ut med Daisy igen!


Vi har fortfarande inte kommit iväg..

Snabba gänget och jag! SUCK!!!



Jag skyller på Udden! :P Han har förstört min vecka genom att jobba två dagar extra! Både jag och Elliott vart besvikna, Elliott vart nog mest besviken! Istället för att få 5 dagar med sin pappa så fick han bara 3 dagar. Och istället för att han skulle jobba 5 dagar i rad så jobbar han nu 7(!) dagar i rad! Men men vissa prioriterar jobb framför familjen och så lär det väl alltid vara.. :(

Fast i Uddens försvar så måste jag väl säga att han jobbar ju för att han tror att vi behöver pengarna så han jobbar ju för familjens skull.. Blir lite konstigt det där men han tror väl att han gör det bästa för familjen genom att förse oss med pengar när det vi egentligen bara vill ha är tid med honom! Pengarna räcker gott och väl! Man kan ju inte göra av med pengar som inte finns. ;)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Måste nog säga desamma om mig och Alex när det gäller fika..haha! Konstigt det där är, att man nästan aldrig kan dricka te eller kaffe utan en bit kaka. Men brukar det inte kallas för "kaffebröd"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback