Dagen idag..

Har inte direkt nått inplanerat idag. Just nu sitter Elliott och kollar på "Turtles" på tv:n medans WillePillePäronPung ligger och leker på soffan och jag sitter här och dricker kaffe och kokar fisk till katterna. ;)

Har fått dille på fisk! Måste äta mera fisk här hemma! Det är ju bara ett problem.. Jag gillar ju inte fisk! :S Men jag tänkte att det kanske är dax att lära sig laga fisk så att det inte smakar fisk. ;P
Var och handla häromdagen och då när jag stod och kollade bland den frysta fisken så fick jag syn på Alaska Pollack, nått som jag tidigare nästan alltid köpte till mina katter men som dom inte har fått på typ 2år eller nått så nu kände jag att jag var tvungen att slå till! :) Det har dom förtjänat! ;)

När dom var små och kom hit så levde dom på alska pollack dränkt i modersmjölkersättning. :) Dom var så söta när dom satt där och snutta! För först tog dom tag i en bit fisk och snuttade i sig mjölken genom fiskbiten och sen efter att mjölken var slut så började dom äta på fisken! :) Dom var så smååå då och nu är dom änna fetknoppar! ;D Haha!

Nej nu skriker lillfisen så jag ska väl gå och kolla vad han vill. :) Han kanske också vill ha lite kaffe, det återstår att se! ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback