Snart..

Snart kommer stora killen hem från sin första dag på dagis efter alla julledighet! Han skulle egentligen ha börjat för typ 3 veckor sedan men de första två veckorna så trodde jag att han hade vattkoppor, vilket han troligtvis kanske inte hade, och förra veckan så kom inte jag ur sängen pga min onda rygg! Så det tog ett par timmar för mig varje morgon att komma ur sängen så då hann vi inte iväg till nått dagis.

Så nu ska det bli jätte spännande att höra hur han har haft det! :) Han var tydligen inte jätte glad över att bli lämnad på dagis men det är ju inte så konstigt när han inte har varit där på nästan två månader.

Så nu är jag spänd på att få höra om hans dag! :D Ska värma lite bullar så vi kan fika och mysa lite! ;) Thihi!
Synd bara att kaffefiltret är slut, hade behövt lite kaffe i mig till bullen! ;P Det börjar nämligen kännas att man har varit vaken sedan 6.30 :P

Nu öppnas dörren!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback