Laga mat!

Nu ska här lagas lite mat! Ska göra fisk och potatis med nån slags dillsås. :) Blir första gången jag tillagar fisk så det ska bli intressant! ;)

Kom nyss hem från min lilla shoppingtur på Ica och jag vart förvånad över hur billigt det blev när man bara köpte sånt som stod på listan! Haha! ;P Det slank ner två saker som inte stod med på listan, ena saken kostade 15kr och den andra kostade 20kr så det vart ju bara 35kr extra MEN däremot var det tre saker vi inte köpte. En av sakerna fanns inte och resten orkade jag inte bära när jag hade så mycket annat på listan så det får vänta tills imorgon helt enkelt. ;)

Men nu ska jag inte fortsätta babbla om mathandlingen utan nu ska här handlas med tillagning av mat! ;) Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback