God natt!

Nej jag har inte somnat än! Det är så typiskt mig att inte gå och lägga mig. Om nån timme har jag varit uppe ett helt dygn och det börjar kännas i mitt huvud. Huvudvärk..

Det börja med att jag var jätte trött och tänkte gå och lägga mig vid 20-tiden men jag vet att om jag somnar då så kommer jag att vakna några timmar senare och inte kunna somna om så istället satte jag mig och åt lite godis för att orka vara uppe en liten stund till. Det borde jag inte har gjort för sen kunde jag ju inte somna! Och sen fastnade jag vid datorn och vid tv:n och nu sitter jag här. Men nu ska jag stänga ner datorn och försöka sova! Är som sagt jätte trött och har huvudvärk så nu borde jag kunna sova lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback