Barnvakt..

Här sitter en trött människa som igår kom på idéen att jo men jag kan ju passa barnen medans Lasse håller på och hjälper till i stallet. Dvs drar mitt strå till stacken för ena hästen är ju trots allt lite min. ;)

Kan ju bara säga det att idag ångrar jag mig lite. :P Fast iof är det ju nästan bättre att dom är här för då behöver ju jag underhålla varken Elliott eller William!
William sitter och bara kollar på barnen och snackar för fulla muggar! Han tycker det är jätte kul att barnen är här! :)

Det jobbiga är ju bara att barnen vill ju ha mat också! Jag har sallad kvar som jag gjorde igår, det borde dom väl kunna äta hela dagen?! Det tycker jag iallafall! :P haha!

Har en lasagne också som jag köpte igår. Familjelasagne på 1,3kg! Tänkte att man kanske skulle kunna få lite matlådor att bara värma i micron sen. ;) Men det återstår ju att se när man har både Adia och Jesper här! :P

Nej om man kanske ska försöka få lite gjort. Har en hel del att göra. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback