Kaffe på maten..

Läste någonstans att genom att dricka en kopp svart kaffe efter lunchen kan man minska risken att få diabetes med 34% har jag för mig.

Tänkte dricka mitt kaffe svart men märkte sen att muggen var alldeles för stor och hela kaffekannans innehåll på 4 bryggda koppar gick ner och då tänkte jag att det här kommer ju aldrig bli kallt så det är bäst att jag har i lite mjölk, inte för att det fick plats speciellt mycket. :P Haha! Och när jag ändå förstör med mjölken så unnar jag mig några sockerbitar i kaffet också! Så idag blir det nog ingen minskning av diabetesrisken iaf! :P haha!

Fast jag har hittills haft bra värden de få gånger jag testat. Men sånt kan ju ändras relativt fort.

Men det ska jag inte sitta och tänka på nu utan nu ska här njutas av min mega kopp med kaffe! Haha! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback