God Morgon!

Fy sjutton vad jag är trött! Kände mig inte alls redo att kliva upp ur sängen men ibland måste man göra saker trots att man inte vill.
Jag har drömt "mardrömmar" om jobbet typ hela natten. Jag ska jobba imorgon för första gången på jätte länge och är väl lite nervös. Drömde att dom hade gjort om en massa saker som jag inte förstod mig på hur man skulle göra. Bråkigt bråkigt! Hoppas dock bara att det är mardröm!

NEJ! Nu hade klantkatten ut allt vatten, IGEN!! Hoppas att Mollys matbar kommer snart så att Rascal kan sluta vara så fet och klantig! Det är bara han som hoppar upp mot diskbänken men märker halvvägs att han tagit för lite fart och ramlar rakt ner igen istället och då hamnar rakt ner i vattenskålen! Som sagt inte första gången det händer.. Suck!

Nej nu ska jag plocka in i diskmaskinen och sen är det frukost. Kanske ska koka lite ägg iom att det endå kommer ta lite tid innan jag får äta. ;P Tjillivippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback