Barnvakt!

Här var man barnvakt igen då. Adia, Jesper och Engla är här och leker lite med Elliott. :) Eller Adia leker inte så mycket utan hon bubblar mest i badkaret medans Jesper och Engla är ute och leker i parken tillsamman med Elliott och Udden och William sover i vagnen(haha först ville jag skriva badkaret och sen förrådet men nej det stämmer inte! :P).

Jag sitter och kokar lite kaffe och passar på Adia. Så länge man hör henne borde ju läget vara under kontroll tycker man. ;) Tur att hon gav mig en anledning att sitta inne! :P Haha! Då slipper Molly vara ensam också. ;)

Ska se om jag kan hitta min lilla grejsamojs så jag kan lägga in lite bilder i datorn. :)
Har ju lovat att skicka lite bilder på Jesper till hans moster.

Adia sitter och sjunger "Ja må hon leva" i badkaret. Undrar vem hon sjunger till?
Kissie kanske?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback