Sova?

Nej man kanske skulle försöka lägga sig i en någorlunda okej tid i kväll. De senaste dagarna har jag varit uppe till kl. 2-4 på nätterna och det är inte okej. Folk brukar klaga att dom inte får sova för sina nyfödda barn men jag får inte sova för att jag själv inte tillåter mig och hur dumt är inte det?! William sover hur bra som helst, nästan för bra! ;)

Men både igår och idag har jag tagit en liten powernap tillsammans med Wille på dagen. Fast det har inte så mkt varit för att jag har varit trött utan mer för att jag har haft en sån helvetes huvudvärk pga min förkylning. Ännu en anledning till varför jag är dum i huvudet som är uppe mer än nödvändigt! :P

Det dumma är ju att jag går ju upp en stund vid 7-tiden när Elliott ska åka till dagis för att säga Hej då och sånt till honom. :) Dom väcker ju ändå mig så lika bra att gå upp och pussas lite då eller vad säger ni?! ;)

Men nu ska jag ta lilla William på axeln och gå in och lägga mig. :) Ska bara se till att han ammar lite från ena tutten så att jag slipper översvämning i natt. :P Nackdelen med att vara mjölkko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback