Plopp..

Nu har navelstumpen äntligen ramlat av!
Jag tycker den är så äcklig så jag är glad att den äntligen är borta. :P Tur att den bara sitter där ett par dagar. :)
Men nu ser det lite läskigt ut precis så här direkt efter att den har ramlat av, men det brukar ju gå över fort iaf. Har jag för mig. ;P Thihi!

Såg redan igår att den var på väg bort så jag försökte vara så försiktig jag kunde när jag bytte blöja och sånt. Man vill ju inte råka riva bort den, vem vet det kanske gör ont då?! Nej fy! Det är just det jag tycker är obehagligt och jobbigt med navelstumpen!

Men nu behöver jag inte oroa mig längre! ;) Den låg så fint i blöjan när vi vakna i morse så det var bara att ta ut och slänga och inte behöva oroa sig mer! ;D Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback