Dumma fuldans!

Fick en slänga av glatt humor tidigare idag och gick runt och fjantade mig inför alla. Och fick den goda idén att försöka få Udden att skratta också. Men det skulle jag aldrig ha gjort för fy vad ont jag har och vad illamående jag är just nu! Fy det var INTE värt det!!

Jag gjorde Carltons fina dans från "Fresh prince in Bel Air" och nästan direkt efter kände jag hur ont det börja göra. Gick in och satte mig i soffan och tänkte dricka mitt thé och fika lite men jag klarade inte av det. Jag sprang gråtandes in i sovrummet och var tvungen att lägga mig ner. La mig ner och försökte hitta en liggställning som inte gjorde ont men det gick inte. Hittade ingen. Det gör ont hur jag än ligger och även när jag sitter upp.. Tänkte att jag går och lägger mig på en mjukare madrass så kanske det blir bättre.. Så jag gick ner och la mig istället. Fast innan jag gick ner så kom Udden in med två panodil till mig.

Gick ner och la mig och hann väl ligga ner i kanske 5min innan jag var tvungen att springa in på toa och kräkas för att jag mådde så illa pga smärtan. Det är första gången jag kräks för att jag har ont måste jag säga! Helt sjukt!

Jag har fortfarande ont men det känns lite bättre nu iaf. Ska gå och lägga mig och hoppas på att allt är tillbaka till det normala imorgon. Hoppas inte på nån träningsvärk lr liknande för då blir jag tokig! Bort med smärtan!

Nu i efterhand kan jag väl förstå att Carltons dans är lite väl för avancerad för nån som fött barn för bara 2v sedan. :P Ska komma ihåg det till framtiden så att detta inte händer igen! :P

Kommentarer
Postat av: Grisan

Du kanske ska hålla dig till Brainstorm dansen istället? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback