Pointblog.se

Jag är medlem på ett ställe som heter PointShop. Ett ställe som funkar mer eller mindre precis som GratisBio och alla de andra gratis sajterna. Men fördelen med denna sida är att den har en "syster sida" som heter PointBlog där man kan blogga och då får poäng för varje inlägg. Man får även poäng när man kommenterar andras blogginlägg.

Så just nu när min blogg inspiration är som lägst så sitter jag där och bloggar. Där kan man nämligen få lite hjälp på traven också med antingen ett bestämt tema du ska blogga om eller hjälpord och liknande. Dessa teman och hjälporden gör även att du får högre poäng för ditt blogginlägg! Riktigt smidigt må jag säga! ;)

Poängen man samlar ihop kan man byta in mot massa olika saker! Det finns verkligen hur mycket saker som helst! Och självklart finns det även de älskade Rikspresentkorten som vi alla vill ha! ;) Jag har nyligen fått ett rikspresentkort à 100kr hemskickat till mig och är redan uppe i så höga poäng så att jag kan få 2st till hemskickade till mig. Men jag har lite is i magen och väntar på att få lite högre poäng så att jag kan få ett presentkort på 250kr hemskickat istället. :) Jag har bara 6600 poäng kvar till det. Men det behöver inte alls ta så lång tid. Just nu testar jag på en veckas VIP på PointBlog och då får man istället för 100p hela 250p per inlägg och man får skriva upp till 10 inlägg på en dag. Så på en dag kan man alltså få ihop 2500p på bara blogginlägg. Sen har du ju även kommentarerna som du får 10p för och det får du skriva 40st(som VIP annars 2st) på en dag. Sen om inte det vore nog så får du även 20p för varje dag du loggar in. Så som du märker så kan du lätt komma upp i ett par poäng varje dag! Så nu medans jag har min VIP vecka för enbart 1kr så ska jag blogga och kommentera gärnet! ;) Thihi!

Så mitt tips: Gå in på PonitShop och bli medlem! Sen klickar du dig vidare på "Tjäna poäng" och "Blogga och tjäna poäng" och sen är det bara till att börja tjäna poäng! ;)

Sen kan ni läsa min blogg på PointBlog.se

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Natteli :)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på nätet och hur man skyddar sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap nuförtiden. För att veta hur du får lotten, gå in på
http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/ och gå gärna igenom resten av hemsidan :)

Tack på förhand.

Vi hörs,

Johan.

2010-11-08 @ 21:05:58
URL: http://www.mjukvara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback