Status: Felix is bög!

Ja nu blir det Roast på Berns för hela slanten! ;) Felix Herngren ska roastas. Det ska bli kul! :) Jag har iof redan sett det här men alla roast på berns går helt klart att se flera gånger! Jag tycker det är synd att det inte blir fler säsonger av detta. Tycker att lite fler kändisar borde ställa upp och bjuda lite på sig själva. ;)

André Wickström är en favorit bland roastarna samt även Magnus Betnér. Även David Batra är ju helt underbar! Ja jag ska väl inte nämna namn för då lär jag väl få sitta här hela kvällen. :P Stand up är helt klart nått som ligger mig varmt och hjärtat! Har velat bli stand up komiker i många år. Men tror nog inte att jag skulle klara av det. :/ Men jag är nöjd med att bara kolla på mina favoriter! ;D

Nej nu ska jag koncentrera mig på roasten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback