Ojj..

Oj vad klockan är mycket! Här sitter jag och spelar i mörkret och tystnaden. Eller ja så tyst är det väl inte iom att tvn är på men ni fattar nog. ;P Hade jag stängt av tvn hade det ju istället blivit läskigt tyst och det klarar jag inte av! :P

Jag borde verkligen ha gått och lagt mig för läääänge sen! Men jag har en tendens att göra så här när Udden är här. Jag är vaken alldeles för länge för att jag vet att jag kan sova på morgonen sen. Och William behöver jag ju inte ens tänka på för han sover ju när jag sover! Honom kan man lura att sova typ närsomhelst! :P Han är så snäll så snäll! Det är ju värre med den större men honom behöver jag inte heller tänka på för att nu när Udden är här så tar han honom på mornarna. :) Jag får ju göra det alla andra dagar. Och jag är glad att han får ta honom nu när vädret är som det är för det kommer inte att bli roligt sen när jag måste bege mig ut i det här vädret med barnvagn och 3 hundar.. Speciellt inte om dom inte tänker ploga vägarna.. :/ Hade det inte varit för att Elliott numera älskar att vara på dagis hade jag nästan ringt och sagt att han går på vinterlov nu! :P Haha! :P

Det jobbigaste just nu är dock att det känns som att jag håller på och blir förskyld. :( Inte bra! För känner jag mig själv rätt så kommer jag få sån där jobbig förskylning så att jag inte kommer att orka nånting och i det här vädret så är det ju alldeles för lätt för att då låta bli att göra saker. Iaf för mig. Jag faller tillbaka i gamla spår då.. Gillar inte när det är för mycket snö och oväder! Men jag får försöka göra det bästa av situationen! :)

Men först måste jag sova! Imorgon är det Uppsala med mamma! Ja just det! Det hade jag ju glömt! Jag ska ju till Uppsala med mamma imorgon! Hon kommer säkert och hämtar mig vid 11! Så det blir ingen sovmorgon imorgon heller! :O Nej nu raka väg i sängen! Jag måste ju hinna dricka kaffe! Om jag inte övertalar mamma att stanna på Statoil förstås.. ;P

Nu vakna William med ett gallskrik! Måste vara en mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback