Farsdag..

Ja nu har jag fixat så att min pappa kommer att få en överraskning på söndag. :) Jag hoppas att han ska bli glad! Elliott fick välja.

Ni kan ju aldrig gissa vad det blev?! :P Thihi!

Nu ska jag ta min dator och sätta mig vid köksbordet och passa på att äta frukost medans William vilar lite. Vi gick upp för bara nån timme sedan eller nått.

Udden kom faktiskt upp sen. Fast först 2 timmar efter att jag hade försökt väcka honom och det hade han tydligen inget minne av. Inte heller mindes han att hans alarm hade ringt och väckt Elliott! Men men.. Nu sover han iaf och kommer att göra hela dagen..

Nu - FRUKOST!! ;P

Kommentarer
Postat av: Grisan

Vilken body butter lockar dig?



Vanilla Lace doftar ljuvligt av Vanilla, Orchid Amber och Mysk



Pure Seduction doftar ljuvligt av Casaba, Melon, Plum and Freesia



Coconut Passion doftar ljuvligt av Vanilla,Coconut and Lily of the Valley



Pear Glace doftar ljuvligt av Pear, Nectar,Cassis and Violett



Love Spell doftar ljuvligt av Cherry Blossom, Peach,and White Jasmine



Amber Romance doftar ljuvligt av black cherry, crème anglaise, vanilla and sandalwood.



Lost In Fantsy doftar ljuvligt av Passionfruit, Brazilian Orchid And Mysk



Strawberries And Champagne doftar ljuvligt av Strawberry, Champagne, And Cassis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback