Regnet det bara öser ner..

Vilket vackert väder vi har! Eller inte.. :P

Kollade precis ut genom fönstret och ser hur det bara öser ner utanför! Tur att jag och Elliott inte gick till parken som vi hade tänkt. ;P Tur att man behövde nått i magen innan man gick ner så slapp man få det där över sig! För det ser inte nådigt ut.. Thihi! :P

Fast jag gillar ju regn men kanske inte när det spöregnar så här iof.. Fast iof är det varmt ute så spelar det ingen roll, då får det spöregna bäst det vill. ;) Men det är inte alls varmt ute idag. Kände nästan att jag hade velat ha vantar på mig när jag gick för att hämta Elliott. Tur att det är en sån kort bit att gå iaf. ;)

Nej blir ingen park för oss idag, får hoppas på bättre väder imorgon istället. :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Haha, du...jag ska låna 15.000 av pappa för att kunna resa dit! det kostar ca 23.000kr för mig & alex så det är fan svinigt dyrt!

min snåla mamma vill inte betala halva så jag får väl se om ngn vecka om det blir av..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback