Stackars barn!

Jag tröttna på Elliotts tovor i håret och hans ovilja att borsta sig så jag övertala honom idag att vi skulle klippa tuppfrilla! Vilket jag kanske ångrar lite nu.. Haha!

Gick ut på trappen med saxen i ena handen och rakapparaten i andra och börja gå loss!
Var ju riktigt kul faktiskt! Men det är fan svårare än det ser ut att få håret jämnt!
Just nu ser han inte riktigt klok ut.. Försöker få honom till att vilja ha allt hår bortrakat men det vägrar han!
Han vill inte klippas mera nu.. :S Hjälp! :P

Men jag har sagt till honom att om han vill ha kvar det hår han har nu så måste vi åka till frisören och jämna till det, annars måste jag ju skämmas! Den här gången kan jag ju inte skylla på nån annan heller utan nu är det enbart mitt fel! Haha!

Men han verkar vara nöjd med sin frisyr iaf trots att den är hur ojämn som helst! ;D

Ska försöka få det på bild imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback