Ringer..

Här börjar det hända saker. Tar tag i lite saker jag borde ha tagit tag i för länge sen och fan vad bra det känns! Iaf för stunden. :P Vet aldrig om det kommer bakslag sen men just nu känns det super skönt faktiskt. :) Kanske man kan bli av med just den här demonen om ett kort tag. :)

Nu ska jag ringa ett samtal till sen har jag ringt det jag skulle ha ringt i måndags.. Lite försening bara.. :P

Men huvudsaken är väl att det blir gjort. Fast den här sista saken borde jag ringt om för länge sen.. Skäms lite över det men förhoppningsvis löser det sig ändå. :)

Får faktiskt ta och skärpa mig snart! Är ju faktiskt 25år nu! Nu ska man va vuxen!
Fast enligt SJ så har jag ett år kvar innan jag bli vuxen. ;P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback