Ooops..

Jag råka raka bort allt hår på barnet.. Så nu är Elliott flintskallig som sin pappa! Och nu tycker han att jag också ska vara flintskallig som hans pappa! Jag tacka vänligt men bestämt nej! :P haha!

Lyckades få några bilder på "mellanfrillan" iaf innan jag raka bort allt. ;)

Ångrar mig lite nu faktiskt. Jag gillar ju Elliott med långt hår. Och Elliott gillar ju också sitt långa hår. Men samtidigt så måste han ju också vara villig att borsta och tvätta håret om han nu ska ha så pass långt hår och det är han ju inte..

Och ja som mamma alltid säger; Det växer ju ut snart igen! ;P

Vanesak vanesak..
Folk brukar alltid vara negativa till förändringar i början och jag är absolut inget undantag. :P Men nu var det ju iaf jag som stod för förändringen vilket förhoppningsvis underlättar bearbetningen lite.. ;P Haha!


Elliott med tofs är nu ett minne blott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback