Men va fan!

Det verkar som att det inte är meningen att jag ska ta några kort!

Nu är nämligen batteriet laddat men nu istället så är kortet fullt! Jävla skit säger jag bara!

Jag vill ju inte radera en massa bilder som jag inte vet till 100% finns på usbminnet. Och usb minnet kommer jag inte åt iom att det är hemma hos mamma och jag sitter här ute med hundarna..

Inte bra, inte bra!

Nån som vill komma förbi med ett nytt minneskort till mig?! ;)

Skulle behöva typ 60GB tack! ;P haha!
Nej men 32 skulle funka bra det med.. ;P Haha!


Kommentarer
Postat av: Gisele

Men varför får du inte åka något för??

Har jag missat något??



Men det är ju jobbigt att skaffa konton överallt.

Blir tokig på alla alias & lösenord!!!

Postat av: Grisan

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KUSINVITAMIN :)

2010-06-08 @ 09:11:28
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback