Cravings!

Ååå har hittat en massa Betty Boop och Marilyn Monroe saker som jag vill ha på Tradera!

Skulle kunna inreda hela mitt hem med bara Marilyn Monroe och Betty Boop! Fast frågan är hur snyggt det skulle bli. :P Haha! Och Udden skulle väl vägra att komma förbi iof men vem har sagt att det måste vara en dålig sak?! Hahaha! Nej nu är jag taskig! :P

Nej har fastnat alldeles för länge framför Tradera så nu orkar jag väl inte gå upp imorgon bara för det.. Men det måste jag ju tråkigt nog, måste packa hamster vid 7 tiden på morgonen. Jippie eller nått.. Men då blir jag av med dom iaf. Fast lite tråkigt är det att bli av med Hugo.. Fast det är ju ett val jag gjort. Behöver ha plats om jag ska fortsätta med mitt projekt att få fram flera blåingar och jag vet ju faktiskt vart han hamnar så jag kan ju sno tillbaka honom om jag saknar honom allt för mkt. ;) Men jag har ju hans son och hans dotter här hemma plus 7st barnbarn och 7st barnbarnsbarn så jag klarar mig nog. Men ingen är iof lika snäll och go som han, men jag får klara mig helt enkelt. :)

Nu ska jag gå och nanna.. Eller ja snart, måste bara kolla på liite Betty Boop saker till innan jag går och nannar.. ;)


GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback