Varning för känsliga!!

Tänk vilken trevlig syn jag fick när jag tittade ner i hamsterburen idag.

Skulle kolla till hamsterungarna, vilket jag gjorde häromdagen också, men till min stora förvåning fanns det inga ungar under fluffet så jag tog ner buren och vad får jag då syn på?

Jo i ena hörnet låg alla ungar halvt uppätna och kryllandes av små vita härliga maskar!

Jag har haft hamstrar i typ 6år och har ALDRIG varit med om likmaskar tidigare!! Är nog bland det äckligaste jag sett! Fy sjutton!!

Måste vara värmen!

Samma mamma hade ihjäl sin förra kull också medans jag var borta och var hundvakt så dom fick säkert ligga längre än vad dessa gjorde men då var det ju inte lika varmt ute. Och här i lekrummet är det ju mycket varmare än vad det är ute. Sjukt varmt!

Men det värsta var ju nästan inte likmaskarna utan att pappan gick fram och smaska på både hamsterunge och maskar och såg jätte nöjd ut!!

Fy sjutton säger jag bara!!

Nu får ni som sitter och småäter framför datorn skylla er själva! :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback