Sångfågel..

Tydligen så har jag fött fram en liten sångfågel!

Elliott börjar sina mornar med att sjunga och sen sjunger han sig igenom hela dagarna. Det börja bara helt plötsligt med att jag vaknade till Elliotts fina stämma för två dagar sedan och sen har jag fått göra det varje morgon därefter! :P Han sjunger och sjunger.

Är väl iof bättre att han sjunger än att han börjar dagen med att halvgråtandes säga: "Jag vill gå upp mamma!" ;P

Det jobbiga är dock bara att han har ställt in sig på bara EN låt än så länge! :P Och det är "Higher" med Erik Grönvall så varje morgon börjar med; "I am flying. I am flying. I am flying!"

Men ett sångbarn måste ju vara ett glatt barn iaf! För jag tror inte att ledsna barn sjunger från morgon till kväll. ;)

I kväll när jag nattade Elliott så hittade han på en helt egen sång också. Undra vem han har fått det i från. (a) Haha! Min moster kommer skratta när jag berättar det här och påstå att han brås på mig då jag som liten hade en rolig (o)vana att sitta och sjunga i bilen hela vägen ner till deras land. Det var non stop sång i 30 mil det! Det ni! Klå det om ni kan! :P Elliott lär nog försöka iaf! haha! Jag kanske ska börja frukta framtida resor ner till Laholm, för det är väl ändå ca 50 mil det rör sig om då?! :O Haha! Eller så sjunger vi tillsammans! ;D Stackars Udden och bebis däremot men dom får väl haka på i värsta fall! Jag och Elliott lär trivas iaf! ;D Thihi!

Min underbara tokunge! <3

Kommentarer
Postat av: Grisan

Jag vill höra halleluja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback