Jävla getingar!

Det kryllar av getingar här hemma hos mamma! Speciellt utanför Felicias fönster! Det går inte ens att ha fönstret öppet i 5min utan att det smyger sig in nån fuling!

Öppnade fönstret här för ca 15min och på den korta stunden har det flugit in 4(!) getingar och en störig fluga!

Nu tror jag dock att jag har lyckats ha ihjäl de flesta av dom. Hör inte att det surrar nå mer iaf. Sekunden efter att jag hade stängt fönstret tror ni inte att det går en ful jävel på andra sidan glaset då?! Tur att jag hann stänga innan den också kom in!

Jag tycker faktiskt att getingar borde vara släkt med vampyrer så att dom måste be om lov för att få komma in nånstans annars kan dom inte komma in! Håller ni inte med?! ;P

Nu ska jag smarra vidare på min natt oboy! ;) Tänk vad *harkel* nyttiga vi är! Haha! :P


Tänk om alla getingar kunde vara så där söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback