Humör..

Ja akta er för mig idag!

Känner mig lättirriterad och arg. Samtidigt ledsen också.. Massa hormoner som åker upp och ner i en jobbig röra..

Så det är nog bäst att hålla sig på ett lagom avstånd i från mig idag. Tur för Udden att han har åkt hem för att jobba.. (a) Haha! Värre för L som är kvar här! Hon kommer inte att få det lätt.. Tur att hon kan skaka av sig det hela rätt fort igen.

Ska gå och göra nån mat till mig. Blir väl nudlar, är väl det enda som finns hemma som inte behövs lagas så värst mkt. :P Men jag klagar inte; nudlar är gott! ;) Iaf med svampinjon smak! ;)

Ska fixa iordning lite hamsterburar och flytta om lite hamstrar också efter att jag har ätit. Skulle behöva göra rent till några också men det kommer nog inte hända idag. Får göra det på söndag istället. :) Dom dör inte av att vänta i 2 dagar, så skitigt är det inte. Säger vi.. :P Thihi!

Måste fixa iordning med annonserna också och ta bilder på de hamstrar som ska bort. Är mkt lättare att sälja hamster med bild än hamster utan bild. :P

Men först mat! Förhoppningsvis gör det att lite irritation lägger sig iaf.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback