Envis jävel..

Tror ni inte att det sitter en envis jävel uppe på gardinstången?!
Jo då det gör det minsann!!

Dumma getingjävel dööööööööö!!!!

Kanske dax att sätta upp myggnät överallt så att man kan börja ha lite fönster öppna utan att behöva få en massa ovälkomna gäster! Lasse måste nog ut och spraya lite mera ute under taket!
Vet inte hur många getingbon vi har runt omkring oss just nu. Alldeles för många vet jag att det är iaf!

Stackars hönsen har ett hos sig också. Fast under taket på utsidan så inte inne hos dom som tur är. Men där kan vi ju inte spraya iaf för att då dör ju hönsen och det är ju inge bra. Speciellt inte nu när mamma har köpt nått jävla elsnöre för flera tusen som ska hålla räven borta. Då är det ju dumt att själv ta dö på dom! :P

Sen är frågan om dom inte håller på och bygger ett i Stampes bur också. Tur för Stampe så har vi flyttat honom till en bur där dom inte kan bygga bo i så han är "in safe hands" iaf. :)

Nu har det kommit in en till ful fluga också! Dom bara skrämmer mig genom att få mig att tro att dom är getingar hela tiden! Taskigt tycker jag! :P

Nej nu ska jag sätta mig och softa lite i soffan med en kopp varm oboy innan jag ska nanna. :) Håll tummarna att Elliott inte går upp lika tidigt imorgon som han gjorde idag! Sjukt jobbigt! Han hade inte sovit klart på långa vägar! Det märkte man också på sättet han vakna, det var nämligen ingen sång i morse utan han började gnällgråta från första sekund han vakna. Sen har han varit lite grinig och tjurig under dagen. Värst var han dock under tiden jag jobbade så då fick mamma, Adia och Jesper dras med han! :P Och när dom hämta mig på jobbet så hade Elliott kolat i bilen! Han var knappt kontaktbar. Så som ni kanske förstår så var det lite svårare att få honom att somna när han faktiskt skulle sova för att då hade han ju redan fått sig en snabblur i bilen. Men det gick till slut iaf. :) Han var ju trots allt fortfarande trött.

Men vi hoppas som sagt på bättre lycka imorgon bitti. Då vill vi ha sång! ;) Eller egentligen vill vi ha lugn och ro men vi föredrar väl sången framför gnällgråten iaf! ;P Allt är väl bättre än gnällgråt! Det är bland det värsta jag vet! Och speciellt på morgonen! Sånt orkar jag inte med!

Får se vad vi hittar på för skoj imorgon då. :)


Mee.. Saknar mitt långa hår.. Men det växer väl ut snart igen. :)

Kommentarer
Postat av: Grisan

Har jag missat något?

inte har du väl klippt av dig håret heller??

2010-07-28 @ 10:05:38
Postat av: Grisan

Alex har verkligen kommit in i trotsåldern.

Igår så sparkade han upp badrumsdörren så den hoppade ur haspen (inte första gången detta händer)

Trycker upp dörren ut till trädgården så den knakade till för den var ju låst!

Hällde ut ja kanske en sådär 1liter duschtvål och var på god väg att ta i sönder sin nya Cars-pool han bara haft i en vecka.

Sen hjälpte det inte att han gick runt och skrek och hade sig så det hördes väl lång väg :(

Han skulle egentligen åkt & badat med sin morfar och när han då inte fick det så blev det värre.

GAH! imorse var han fortfarande arg så vi kom försent till dagis igen, fast bara en 20min.. Men ändå, jag har inte tålamod! (haha)

2010-07-28 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback