Natti natt..

Måste sova!
Börjar bli hungrig. Inte bra! Ska inte sitta och äta mitt i natten! :P
Det värsta är att när jag är hungrig kan jag inte sova. Och när jag blir hungrig blir jag illamående.. :/ Skit drygt! Ska se om jag kan dämpa det med ett glas mjölk eller två. Brukar kunna gå! ;)
Fast jag är mest sugen på vatten. Har jag tur kanske det funkar istället. ;)

Fan att vi inte har nån banan hemma! Är sjukt sugen på banan! :)
Fruktsallad hade fan inte suttit helt fel just nu!
Haha nej nu börjar jag bara tänka mer och mer på mat! :P

Ut och drick kärring! ;D haha!

Natti natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Jag ser bättre ut nu, men jag fick ligga i sängen hela morgonen. Pappa fick komma och hämta Alex, kunde knappt sitta upp utan att jag ville dö utav smärta.

Postat av: Linda

Hej gumman! Det var ett bra tag sen nu.. för länge känns det som! :( Saknar och tänker på dig ska du veta! Inte bloggat så mycket den senaste tiden. Ledsnat på att blogga? Kramar om hårt!

2010-01-14 @ 18:38:48
URL: http://imheretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback