Helt slut..

Är helt slut i kroppen idag.. Var det förra söndagen också. Sådär dagen efter jobbet..
Kroppen är nog inte helt frisk än. Inte frisk nog att bära 25kg säckar och ett tiotal höbalar på ca 15kg/st..
Det blir en himla massa kg jag bär varje lördag men jag brukar klara det men nu de senaste två veckorna så har det slagit tillbaka på mig dagen efter. Sjukt jobbigt måste jag säga. Men men det borde väl gå över det också.. Är bara rädd för att det inte kommer att göra det förrens om ett tag.. :/

Hade egentligen tänkt att jag skulle hem till mig och röja massa skit idag tillsammans med Udden men jag vette sjutton om jag orkar det.. Sen så har vi ingen barnvakt och om Elliott är med så tvivlar jag på att vi får lika mycket gjort. Varför har jag samlat på mig så jävla mycket skit för?! haha! :P Fast jag tvivlar på att det mesta är skit, det är säkert jätte viktiga saker, det är bara det att jag är den enda som ser det viktiga i sakerna! haha! Som vanligt då da.. (a) haha!

Nej ska väl göra lite nytta, lr försöka iaf.. Så mycket jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback