Det vänder fort..

Satt och kände mig lite depp när jag helt plötsligt kom på en sida jag tänkt gå in på för att kolla en sak och helt plötsligt så vände mitt humör! :) Tänk att nått så litet kan göra en så glad! :)

Visst deppet lär väl komma tillbaka då det är sjukdepp, dvs jag deppar för att jag hatar att vara sjuk! Just nu sitter jag och känner att jag håller på och blir förskyld, IGEN! och för att jag mår illa.. Har mått konstigt hela dan.. Velat kräkas och hade säkert kunnat göra det om jag tillåtit mig själv, men jag hatar att kräkas så det håller jag nog hellre inne isf.. Mår hellre illa än kräks.. Om man kan välja så varför inte göra det då.. :P

Ska nog gå och lägga mig i soffan igen.. Tror jag.. Mamma sitter där och hon är ju halvt döv så man blir ju helt slut i huvudet av att sitta och kolla på tv med henne då hon har så jävla högt på tv:n så att öronen håller på att ramla av på en.. Det är SJUKT jobbigt! Så varje reklam så måste jag stänga av ljudet för att vila hörseln lite.. :S
Så det dröjer väl inte länge innan jag är döv jag med..


Kommentarer
Postat av: Gisele

Haalllao, blir de fest på din födelsedaaag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback