Alla hjärtans dag..

Har haft en jätte trevlig dag i stallet tillsammans med Martin.
Martin ville så gärna rida idag så han fick rida på Troja idag medans jag gick på promenad med Diana.
Tyvärr gick det väl inte helt problemfritt men till slut gick det ju framåt iaf.. ;P haha!

Det var faktiskt skönt att vara i stallet med en kompis istället för mamma för en gångs skull. :P
Visst vart lite stressad över att jag visste att han skulle vidare till sin farmor men han ville själv till stallet innan.

Vart faktiskt väldigt impad över Martin!
Jag sadla på Troja men jag vet inte om jag riktigt fick den helt rätt för att hon ville inte riktigt gå framåt så då sa jag till Martin att det är nog sadeln som bråkar så det är nästan bäst att slänga av den och rida barbacka istället, det kommer nog gå mkt bättre. Och visst det var inga problem! Så vi gick tillbaka och slängde av sadeln och sen red Martin barbacka på Troja. Och trots att Troja bråka en del så satt han kvar!

För fy vad Troja var på sitt bästa humör idag! :P haha!
Hon naffsa efter mina händer när jag försökte få henne att gå framåt och sen så vände hon arslet mot mig så jag trodde nästan att hon skulle sparka mig men det gjorde hon som tur inte! :P
Så som sagt på sitt bästa humör var hon! haha! :P
Jag vart så chockad över hennes beteende idag så jag skratta mest. Visst vet jag att hon kan vara lite fjantig men inte brukar hon naffsa och hålla på heller. Men men alla har vi väl våra dåliga dagar. :P

Det bådade ju dåligt redan innan då hon verkade vara lite nervös och fjantig redan när vi tog henne ur hagen.
Men vi kom fram och tillbaka helskinnade iaf! ;P Och det var väl huvudsaken.. ;)

Stackars Diana undrade nog dock vad vi höll på med. :P Men hon är så snäll så hon visade inte att hon tyckte vi var dumma i huvudet iaf.. ;P haha!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Och så tog du inga kort??

Jag som ville se Martin rida!

2010-02-16 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback