Ett litet skratt..

Jag har lagt märke till att William är väldigt kiklig, chiklig, tjiklig eller hur fan det nu stavas. :P Så idag så tjittlade jag honom på magen och upp mot halsen och när jag gjorde det så gav han ifrån sig ett litet super mysigt skratt! :D

Det lät sååå underbart!! Det höll bara i sig i nån sekund så man hann knappt uppfatta det men jag hann! ;P Thihi!

Även Udden var vaken just då så han fick också höra det!

Jag bara längtar till första gången han skrattar på riktigt! Första gången han asgarvar! Det är verkligen nått speciellt med ett barn som asgarvar för första gången!

Nått jag ALDRIG kommer att glömma är första gången Felicia asgarvade! Både jag, mamma och Lasse höll på och kissa på oss för att hon skrattade så underbart så vi började asgarva vi med! Helt underbart! Jag kommer leva många år bara på den upplevelsen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback