"Ooh baby baby it's a wise"...

Så springer Elliott och sjunger idag! Det började redan igår faktiskt med detta låtvalet. Tidigare har det mer lr mindre bara varit "I am flying, I am flying" från Erik Grönwalls "Higher" eller "One, two, three, lallaala" från Britney Spears "3". Men nu har han avancerat upp till en gammal klassiker får man väl ändå kalla det för! ;)

Men jag förstår inte vartifrån han har fått det. Kan inte komma på att jag hört den speciellt mkt på radio eller så, men nånstans måste den ju ha kommit ifrån så den har säkert gått mer på radio än vad jag har tänkt på. För han kan ju inte ha kommit på den helt själv. :P Haha! Kan ju faktiskt vara så att jag själv fått den på huvudet nån dag också, jag har ju också en tendens att gå och sjunga lite i tid och otid till allas lycka. (a) Haha!

"Ooh baby baby it's a waaaajs!!" och så upprepar man bara den frasen tusen gånger. :P Haha!

Vet ni vilken låt det är?! ;)

Men så klart det är den här:

Elliott är så underbart go! Han gör mig verkligen lycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback