Fortfarande ingen bebis..

Nej bebisen trivs bra i magen och vägrar komma ut. :P

Var på koll igår och läkaren uppskattade att jag nog är i v 39 och inte v 42 som jag är enligt tidigare BF. :P

Ska dit på måndag igen så får se vad dom säger då..

Men det verkar som att jag inte kommer att få rätt i min gissning på att den skulle komma idag. Det är alldeles för lugnt i magen för att det ska hinna komma ut nått på bara några få timmar. ;)

Så nästa gissning ligger på tisdag och kommer från Anki. Så vi får se om Anki får rätt. :)

Är ju bra om den håller sig inne nu i helgen iaf iom att det inte riktigt passar sig iom skjuts och barnvakt och grejjer. :P Snäll bebis som tar hänsyn till såna grejjer! Haha!

Men jag vill ha en augusti bebis iaf och inte en september bebis! Men jag har väl inte så mycket att säga till om tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Grisan

Ungen kommer att födas i september, säkert den 11:e.

Du kan få en massa saker, jag slängde en hel kasse igår med saker jag inte anväder utan det var "kanske" saker. Tänk om man kunde göra så med allt, så lätt det kunde bli då :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback