Börjar lösa sig..

Tänk vad lite ärlighet kan göra.. Förstår inte varför jag tror att jag alltid behöver klara av allt själv. Att jag är helt själv här i världen. Ibland behöver man hjälp. Ibland kan man inte fixa allt själv utan behöver nån annan som kan komma in och ja ibland bara bolla med en för att man själv ska kunna öppna sig och inse vilka vägar man faktiskt har att välja.

Det börjar iaf kännas lite bättre nu. :) Det kommer att lösa sig. Visst kommer det att bli vissa sura miner men det kommer att lösa sig till det bästa till slut. :) I värsta fall får vi väl göra det till det bästa oavsett vad det blir för utfall. :)

Jag känner mig iaf positiv idag, trots att jag har varit grinig och trött idag. :P Lätt hänt när man är sjuk och har en hund som håller på och drar omkull en samtidigt som barnet springer åt helt fel håll och vägrar lyssna! Självklart ringer mobilen mitt i också. Då kan man lätt dra åt den sura sidan istället för den glada sidan. :P Men det där brukar ju lösa sig så fort vi har kommit in. :P

Man snackar ju mycket om "roadrage" men jag har nått som kallas för "dogwalkerrage"! Haha! :P Har verkligen en tendens att bli sur när jag är ute och går med Daisy! Kanske för att hon drar så inåt h-vete! Eller inte kanske utan det är så! Man har ingen lust att gå ut med en hund som drar så att man får ont i armarna. Men vi gör det iaf. ;) Hon är ju trots allt en super mysig hund, när hon inte drar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback